30 november 2020 / Informatief

Vind hier de meest gestelde vragen over jouw skivakantie tijdens de kerstvakantie?

Gaat mijn skivakantie tijdens de kerstvakantie doorgaan?

NEEN, helaas moeten we, met heel veel pijn in ons hart,  al onze reizen tijdens de kerstvakantie annuleren.  Dit naar aanleiding van de beslissingen genomen door onze overheid en de  Nationale Veiligheidsraad.
Het virus is helaas nog niet weg.  Ook in andere landen zijn de besmettingen nog steeds te hoog en hierdoor kunnen we jouw veiligheid en deze van je familie niet garanderen.

Hoe zit het met de terugbetaling van mijn betaald voorschot/saldo?

Vanzelfsprekend krijg je de reeds betaalde reissom voor deze reis terugbetaald.  Wij zijn volop bezig alle annulaties in orde te maken en sturen je dan een email.
Na ontvangst van je rekeningnummer storten wij onmiddellijk de door jou betaalde reissom voor deze reis terug, mits aftrek van het bedrag van de verzekering (indien geboekt) en eventuele andere kosten die geen deel uitmaken van de reissom, bv. maningskosten. (zie ook vraag hieronder over de tegoedbon)

Ik had voor deze reis een tegoedbon ingezet

Heb je betaald met een corona-tegoedbon, dan geven we de bon terug vrij.  Dit betekent dat je corona-tegoedbon terug integraal gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld het boeken van een andere winterreizen tijdens krokus- of paasvakantie of een zomerreis 2021 deze ook online staan!
Is de vervaldatum van je tegoedbon verstreken (zie vervaldatum op jouw tegoedbon), dan heb je recht op terugbetaling.  Hiervoor heeft de reisorganisator 6 maanden de tijd, conform het Ministerieel Besluit. 


top